fbpx

Πολλοί με ρωτούν συχνά πώς πρέπει να χειρίζονται τη σελίδα τους στο Facebook, πόσο συχνά πρέπει να κάνουν αναρτήσεις και τι πρέπει να περιέχουν αυτές οι αναρτήσεις.

Τις περισσότερες φορές προκειμένου να δείξουμε πόσο καλές υπηρεσίες έχουμε, ξεκινάμε και ανεβάζουμε μόνο προσφορές στο Facebook. Μετά σταματάμε λίγο γιατί δεν έχουμε κάτι άλλο που να ενδιαφέρει τους χρήστες ή κάποια ιδέα. Λίγες ημέρες μετά ανεβάζουμε ένα “καλημέρα με πρωινό καφεδάκι” και απαντούν συνήθως οι φίλοι μας που έχουν κάνει επίσης like στη σελίδα μας στο Facebook. Οι μήνες περνούν και δεν υπάρχει καμία πώληση ή έστω ένα τηλέφωνο από τα social media έως ότου κάποια στιγμή μας ανεβάζει ένας πελάτης ένα κακό σχόλιο και δεν ξέρουμε πώς να του απαντήσουμε.

Το ξέρατε ότι το 80% του περιεχομένου που πρέπει να ανεβάζετε δεν πρέπει να έχει σχέση με πώληση;

Παρακάτω σας έχω μαζέψει 5 μεγάλα λάθη που κάνουμε όταν δημοσιεύουμε μία ανάρτηση.

  1. Δεν ξέρουμε σε ποιον απευθυνόμαστε.

Όταν έχουμε μία επιχείρηση θα πρέπει να έχουμε σχεδιάσει στο μυαλό μας (αλλά και στο χαρτί) τον τέλειο πελάτη που ξέρουμε ότι συνήθως θα ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες μας και μπορούμε να τον βοηθήσουμε με αυτές. Το κοινό αυτό ονομάζεται persona και οι αναρτήσεις μας πρέπει να κινούνται γύρω από αυτόν και όχι προς όλους.

2.  Κάνουμε αναρτήσεις χωρίς κάποια στρατηγική.

Μία σωστή επαγγελματική σελίδα πρέπει να έχει συγκεκριμένο ημερολόγιο αναρτήσεων που θα έχουν συγκεκριμένο σκοπό και όχι να υπάρχουν διάσπαρτα δημοσιεύσεις χωρίς να έχουμε σκεφτεί τι θέλουμε να καταφέρουμε με αυτό.

3. Ανεβάζουμε πολύ συχνά αναρτήσεις

Το αντίθετο του να μην ανεβάζω τίποτα είναι να ανεβάζω πολύ συχνά. Αυτό συχνά κουράζει τον επισκέπτη και τον κάνει να μην προσέχει πλέον τι ανεβάζουμε αλλά ούτε και να αλληλεπιδρά.

4. Το περιεχόμενο που ανεβάζουμε δεν ενδιαφέρει κανένα

Μπορεί να πιστεύουμε ότι ανεβάζοντας ωραίες φωτογραφίες που βρήκαμε στο internet με λόγια κάπου σοφού αρέσει στους χρήστες μας αλλά έχουμε ελέγξει αν όντως τους αρέσει; Μήπως θα έπρεπε να ανεβάζουμε πιο συχνά video ή κάποιο χρήσιμο άρθρο; Όταν δεν γνωρίζουμε τι αρέσει στον κόσμο, τότε υπάρχει μία πιθανότητα να χάνουμε το κοινό μας και να μην ενδιαφέρονται πλέον για την επιχείρησή μας.

5. Ανεβάζουμε πολύ συχνά προσφορές προϊόντα και υπηρεσίες.

Ένα μεγάλο λάθος είναι να ενημερώνουμε συνεχώς τους fans μας μόνο για προσφορές καθώς μπορεί να μην είναι έτοιμοι ακόμα να σας εμπιστευτούν και να προχωρήσουν σε μία αγορά. Θα πρέπει να έχουμε περισσότερες δημοσιεύσεις με χρήσιμο υλικό και λιγότερο με προσφορές.

Πολλές φορές νιώθούμε ότι θα έπρεπε για όλα αυτά να υπάρχει ίσως ένας οδηγός ή έστω κάποιος να μας τα εξηγήσει και να μας πει τι μπορούμε να κάνουμε και τι όχι.

Για αυτό το λόγο διοργανώνουμε ένα webinar  με ακριβώς αυτό το θέμα “Διαχείριση επαγγελματικής σελίδας στο Facebook ” και θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 20/12 στις 7μμ.

Σε αυτό το webinar θα σας δείξω πώς ανεβάζουμε σωστά τις αναρτήσεις μας, ποιο είναι το σωστό κοινό, πώς αυξάνουμε αυτό το κοινό και πώς μπορούμε να βρούμε το περιεχόμενό μας ώστε να έχουμε συχνές αναρτήσεις που να έχουν και αποτέλεσμα.

Για να διαβάσετε περισσότερα μπείτε εδώ: https://www.upthink.gr/product/20122018-facebook-training/