fbpx

6 σοβαροί λόγοι να κάνετε redesign στην ιστοσελίδα σας

Φεβ 2, 2018 | Άρθρα |

Είστε περήφανοι για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας που με τόσο κόπο δημιουργήσατε στο παρελθόν αλλά παρακολουθείτε την αγορά και κυρίως τους ανταγωνιστές σας να τις ανακαινίζουν, να κάνουν δηλαδή το λεγόμενο redesign. Κάποιοι το κάνουν απλά για ανανέωση ενώ κάποιοι έχουν βασικότερους στόχους και απαιτήσεις για να μπουν ξανά στον αγώνα μίας νέας ιστοσελίδας.

Τι είναι όμως αυτό το Redesign;

Redesign ονομάζεται ο ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας έτσι ώστε να ακολουθεί νέους κανόνες και τάσεις με σκοπό να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και καλύτερη εμπειρία επισκέπτη.

Πότε ξέρεις όμως ότι έχει έρθει η ώρα να κάνεις αυτό το βήμα; Παρακάτω θα βρείτε 6 σοβαρούς λόγους για να το προχωρήσετε.

  1. Το site σας είναι παλιό.

Κάθε εποχή έχει τις δικές της τάσεις και τεχνολογίες, όπως και διαφορετικούς στόχους. Έτσι ενώ πριν 15 χρόνια μία τέλεια ιστοσελίδα ήταν όμορφη μόνο αν είχε έντονα χρώματα και αναβόσβηναν τα γράμματα, με την πάροδο του χρόνου έχουμε περάσει σε minimal και λειτουργικούς σκελετούς που κάνουν τη διαφορά. Έτσι, αν η ιστοσελίδα σας παίζει ακόμα μουσική ή δημιουργήθηκε πριν 5 χρόνια, οι πιθανότητες λένε ότι θα έχει χρησιμοποιηθεί παλαιότερη τεχνολογία όπως Flash ή απλή html και αισθητική που δεν ταιριάζει στο νέο μέσο επισκέπτη.

2. Το site σας δεν λειτουργεί σωστά

Συνήθως προκύπτει όταν την ιστοσελίδα την έχει φτιάξει κάποιος γνωστός μας στο παρελθόν ή κάποιος που δεν γνώριζε τόσο καλά το αντικείμενο. Φήμες λένε ότι ο παλιός σας προγραμματιστής έχει αφήσει ημιτελή δουλειά και δεν απαντά στα τηλέφωνα ή τον προσέλαβαν σε εταιρία και δεν έχει πλέον χρόνο. Έχουν λοιπόν αρχίσει τα banners να μη λειτουργούν, οι φόρμες να μη συμπληρώνονται σωστά και να έχει εμφανιστεί ένα κομμάτι κώδικα που λέει κάτι για error που δεν καταλαβαίνετε και σας προκαλεί ανησυχία.

3. Έχετε βελτιώσει τη στρατηγική σας

Ενώ πριν ήταν μία απλή ιστοσελίδα, πλέον έχετε μάθει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Email Marketing για να προσελκύσετε τους νέους σας πελάτες, αλλά χρειάζεστε αλλαγές στη σελίδα για να το υποστηρίξετε. Νέα υποσελίδα με ένα ebook, banners να το διαφημίζουν εσωτερικά ακόμα και αυτοματισμούς προς την πλατφόρμα συλλογής και αποστολής email. Ένα redesign εδώ είναι απαραίτητο.

4. Δεν έχετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε

Έχετε βρει τρόπους να φέρετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα μέσω διαφήμισης ή newsletter αλλά όλοι οι επισκέπτες μπαίνουν, βλέπουν και φεύγουν χωρίς να κάνουν τίποτα. Έχετε ακούσει για κάτι που ονομάζεται conversion rate και ότι είναι της τάξης 2-3% αλλά έχετε περάσει 1.000 επισκέπτες και δεν έχετε δει ούτε μία κίνηση. Αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να δει την ιστοσελίδα σας ένας ειδικός και να δει αν υπάρχουν προοπτικές μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη και εφόσον κρίνεται απαραίτητο να ανασχεδιάσετε την ιστοσελίδα με σκοπό αυτό. Το επόμενο τηλεφώνημα ή την επόμενη αγορά.

5. Το site σας δεν είναι συμβατό με όλες τις συσκευές.

Το ακούτε παντού και το έχετε καταλάβει πλέον ότι ένα site πρέπει να είναι responsive, δηλαδή να παίζει σωστά και έξυπνα στις περισσότερες συσκευές, για να μπορείτε να έχετε αποτελέσματα. Σε αγορές που οι χρήστες απο κινητά ξεπερνούν το 50%, είναι πλέον απαραίτητο η ιστοσελίδα να λειτουργεί και να εμφανίζεται σωστά. Πλέον η Google το έχει θέσει ως πολύ σοβαρό λόγο να μην σας έχει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης αν δεν είστε reponsive.

6. Το έχουν κάνει ήδη οι ανταγωνιστές σας.

Υπάρχουν πλέον ανταγωνιστές σας που έκαναν redesign στην ιστοσελίδα τους και βλέπουν ήδη αποτελέσματα μόνο από το digital, ενώ εσείς προσπαθείτε ακόμα με συμβατικά μέσα να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Bonus: Η ιστοσελίδα σας δεν έχει στόχο. 

Ναι, αυτό που διαβάσατε. Όταν τη δημιουργήσατε, θέλατε να έχετε απλά ιστοσελίδα επειδή έπρεπε. Τώρα πλέον πρέπει να έχετε και στόχο. Όταν υπάρχει στόχος, η εταιρία που την αναλαμβάνει τη χτίζει γύρω από αυτό το στόχο, δημιουργώντας τέτοια δομή και layout ώστε να πετύχετε αυτό που θέλατε: Ένα τηλέφωνο, μία συμπλήρωση φόρμας, μία πώληση.

Αν βρήκατε έστω και ένα λόγο παραπάνω να κάνετε redesign, τότε μάλλον πρέπει να το σκεφτείτε ξανά και να μην το αφήσετε καθώς η επαγγελματική σας ιστοσελίδα είναι αυτή που πλέον φέρνει τις πωλήσεις από νέους πελάτες.

Μπορείς να δεις ένα δείγμα από άλλες επιχειρήσεις που έχουμε αναλάβει και θα χαρούμε να κάνουμε το ίδιο και για σένα.

Αντώνης Ζεάκης / Σύμβουλος Upthink

Ο Αντώνης είναι ένας σύμβουλος για online επιχειρήσεις. Του αρέσει να βλέπει τη σπίθα σε μία νέα ιδέα και να σου αναλύει όλο τις guerilla μεθόδους για να φτάσεις στο conversion. Όταν δεν έχει συναντήσεις ή δεν γράφει κώδικα, θα τον πετύχεις να βλέπει μία καλή ταινία ή να βγάζει αμέτρητες φωτογραφίες το γιο του και το σκύλο του.

Διαβάστε επίσης

5 λόγοι για να κρατάς το WordPress σου ενημερωμένο

Κάθε φορά που βγαίνει μία ενημέρωση στο Wordpress μας ρωτούν οι πελάτες μας αν πρέπει να προχωρήσουν στην ενημέρωση (εξαιρούνται όσοι είναι σε Care Plan). Μήπως έχει έρθει η ώρα να δεις αν τα συν και τα πλην μίας άμεσης ενημέρωσης; Καταρχήν τα wordpress sites κατέχουν...

Γιατί ένα blog είναι απαραίτητο για μία επιχείρηση;

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Η απάντηση είναι ακριβώς αυτό το πράγμα που κάνετε αυτή τη στιγμή. Διαβάζετε κάτι που έγραψε η επιχείρηση, άρα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μία μικρή πτυχή της. Ίσως μίας επιχείρησης που δεν ξέρατε πριν ή μίας επιχείρησης για την οποία...

Πού κρύβονται τελικά οι πελάτες;

Ας παραδεχτούμε κάτι. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται πελάτες, αλλά δεν είναι όλοι οι πελάτες κατάλληλοι για την επιχείρησή μας. Κι αυτό γιατί κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες και δεν είναι πάντα έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο γραφείο μας ή να μας...