fbpx

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Η απάντηση είναι ακριβώς αυτό το πράγμα που κάνετε αυτή τη στιγμή.

Διαβάζετε κάτι που έγραψε η επιχείρηση, άρα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μία μικρή πτυχή της.

Ίσως μίας επιχείρησης που δεν ξέρατε πριν ή μίας επιχείρησης για την οποία δεν είχατε γνώση των υπηρεσιών που προσφέρει.

Σαν επιχειρηματίας έχετε τη δυνατότητα χωρίς να προσπαθήσετε να πουλήσετε κάποια υπηρεσία σας, να δείξετε ότι γνωρίζετε καλά ένα αντικείμενο (authority) και να δώσετε στον επισκέπτη μία ευκαιρία να σας γνωρίσει πριν αποφασίσει να σηκώσει το τηλέφωνο και να ζητήσει να γίνει το επόμενό ραντεβού σας.

Κάθε επισκέπτη πριν γίνει πελάτης σας θα τον σκέφτεστε σαν ένα ελάφι που μόλις είδατε στο δάσος. Αν έχετε αποφασίσει να το πλησιάσετε δεν πρέπει να το τρομάξετε. Πρέπει να του δώσετε την ευκαιρία να δει κάτι ενδιαφέρον πάνω σας (πχ ένα μήλο;) και αφού νιώσει ασφάλεια να κάνει το πρώτο βήμα. Αν κάνει το πρώτο βήμα και όλα πάνε καλά, τότε θα προχωρήσει στα επόμενα μέχρι να έρθει κοντά σας. Αν οποιαδήποτε στιγμή κάνετε μία απότομη κίνηση για την οποία δεν είναι έτοιμο, θα τρέξει και θα φύγει. Έτσι γίνεται και με το digital marketing.

Όταν δεν γνωρίζεις από marketing και θέλεις να διαφημίσεις την επιχείρησή σου , το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να διαφημιστείς παντού, αναφέροντας όλα τα προΪόντα σου, τις τιμές σου και τις προσφορές σου. Λάθος.  Μόλις διώξατε το περισσότερο κόσμο. 

Η θεωρία λέει ότι το 80% του περιεχομένου σου δεν πρέπει να έχει σχέση με την πώληση ( ω ναι!)

Αν η υπηρεσία σας έχει μεγάλη περίοδο ωρίμανσης – ο χρόνος από την ώρα που σας γνωρίσει κάποιος μέχρι να αγοράσει – και δεν έχετε ισχυρό brand τότε θα πρέπει να κερδίζετε σιγά σιγά τον πιθανό σας επισκέπτη. Τα κινητά για παράδειγμα έχουν περίπου 3 εβδομάδες περίοδο ωρίμανσης. Όντως αν το σκεφτείτε όταν αποφασίσετε να αγοράσετε νέο κινητό, θα μπαίνετε σε διάφορα site για να δείτε γνώμες και άρθρα για το τι είναι κατάλληλο. Εκεί θα πρέπει να είστε κι εσείς για να γνωρίσουν τη δική σας εταιρία.

Tip: Οι μεγάλες εταιρίες το ξέρουν αυτό και για αυτό για τις επόμενες 2 εβδομάδες από την ώρα που θα ξεκινήσετε θα αρχίσουν να σας δείχνουν επαναληπτικές διαφημίσεις (remarketing). 

Επομένως, αν είστε στον τομέα καθαριστικών υπηρεσιών και θέλετε να δείξετε ότι κατέχετε ένα αντικείμενο χωρίς να προσπαθήσετε όμως να τρομάξετε τον πιθανό πελάτη, τότε ένα άρθρο πάνω στους τρόπους καθαρισμού ή στους κινδύνους που υπάρχουν αν καθαρίσετε τον καναπέ μόνοι σας , είναι ό,τι πρέπει για να κρατήσετε τον επισκέπτη παραπάνω στη σελίδα σας και να προσπαθήσετε να τον κερδίσετε με τη γνώση σας. Αν ο επισκέπτης φύγει και δεν αγοράσει ή δεν καλέσει, τότε δεν έχουν τελειώσει όλα. Ίσα ίσα μόλις έχουν ξεκινήσει, καθώς ενεργοποιώντας σωστές μεθόδους επαναληπτικών διαφημίσεων (remarketing) μπορείτε να τον ξαναφέρετε και να ανταλλάξετε το email του με ένα δικό σας ebook ή whitepaper. Αυτός ο πελάτης μόλις ήρθε πιο κοντά σε εσάς και όταν ακούσει κάποιον να ψάχνει για καθαρισμό ή θέλει να κάνει ο ίδιος τότε θα καλέσει ή θα προτείνει εσάς γιατί είστε η προτεραιότητα στο μυαλό του (top of mind awareness). 

Όπως βλέπετε ένα blog με δικά σας άρθρα είναι πολύ σημαντικό για να προσελκύετε πιθανούς πελάτες. Αν δεν το έχετε κάνει, βάλτε το άμεσα στις διαδικασίες σας και θα με θυμηθείτε.

Αντώνης Ζεάκης / Σύμβουλος Upthink

Ο Αντώνης είναι ένας σύμβουλος για online επιχειρήσεις. Του αρέσει να βλέπει τη σπίθα σε μία νέα ιδέα και να σου αναλύει όλο τις guerilla μεθόδους για να φτάσεις στο conversion. Όταν δεν έχει συναντήσεις ή δεν γράφει κώδικα, θα τον πετύχεις να βλέπει μία καλή ταινία ή να βγάζει αμέτρητες φωτογραφίες το γιο του και το σκύλο του.

Διαβάστε επίσης

5 λάθη που κάνουμε στις αναρτήσεις μας στο Facebook

Πολλοί με ρωτούν συχνά πώς πρέπει να χειρίζονται τη σελίδα τους στο Facebook, πόσο συχνά πρέπει να κάνουν αναρτήσεις και τι πρέπει να περιέχουν αυτές οι αναρτήσεις. Τις περισσότερες φορές προκειμένου να δείξουμε πόσο καλές υπηρεσίες έχουμε, ξεκινάμε και ανεβάζουμε...

5 λόγοι για να κρατάς το WordPress σου ενημερωμένο

Κάθε φορά που βγαίνει μία ενημέρωση στο Wordpress μας ρωτούν οι πελάτες μας αν πρέπει να προχωρήσουν στην ενημέρωση (εξαιρούνται όσοι είναι σε Care Plan). Μήπως έχει έρθει η ώρα να δεις αν τα συν και τα πλην μίας άμεσης ενημέρωσης; Καταρχήν τα wordpress sites κατέχουν...

6 σοβαροί λόγοι να κάνετε redesign στην ιστοσελίδα σας

Είστε περήφανοι για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας που με τόσο κόπο δημιουργήσατε στο παρελθόν αλλά παρακολουθείτε την αγορά και κυρίως τους ανταγωνιστές σας να τις ανακαινίζουν, να κάνουν δηλαδή το λεγόμενο redesign. Κάποιοι το κάνουν απλά για...