Σ' ευχαριστούμε για την πρώτη κίνηση, σύντομα θα μιλήσουμε. Ανυπομονούμε όσο κι εσύ!
Μη φύγεις όμως ακόμα!
Σίγουρα θα βρεις ένα άρθρο να σε ενδιαφέρει.
Mini Οδηγός για ένα νέο eshop (12+1 tips)
Μπορεί να το λέμε πολύ καιρό ότι η ψηφιακή παρουσία κάθε επιχείρησης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή της, αλλά πλέον λόγω της τρέχουσας κατάστασης (επισκέπτη από το μέλλον αναφέρομαι στον COVID-19 ), το ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνει να είναι κάτι που θα μας...
6 τρόποι να επεξεργαστείς τις εικόνες του site σου
Αρκετοί πελάτες μας με ρωτούν αν επιτρέπεται να ανεβάσουν τη φωτογραφία που τους έχει στείλει ο φωτογράφος αυτούσια ή να τη μικρύνουν με κάποιο τρόπο όταν έρθει η ώρα να ετοιμάσουν το περιεχόμενο για τη νέα ιστοσελίδα τους. Η απάντηση είναι πάντα μονόδρομος. Οι...
5 λάθη που κάνουμε στις αναρτήσεις μας στο Facebook
Πολλοί με ρωτούν συχνά πώς πρέπει να χειρίζονται τη σελίδα τους στο Facebook, πόσο συχνά πρέπει να κάνουν αναρτήσεις και τι πρέπει να περιέχουν αυτές οι αναρτήσεις. Τις περισσότερες φορές προκειμένου να δείξουμε πόσο καλές υπηρεσίες έχουμε, ξεκινάμε και ανεβάζουμε...
5 λόγοι για να κρατάς το WordPress σου ενημερωμένο
Κάθε φορά που βγαίνει μία ενημέρωση στο Wordpress μας ρωτούν οι πελάτες μας αν πρέπει να προχωρήσουν στην ενημέρωση (εξαιρούνται όσοι είναι σε Care Plan). Μήπως έχει έρθει η ώρα να δεις αν τα συν και τα πλην μίας άμεσης ενημέρωσης; Καταρχήν τα wordpress sites κατέχουν...
Γιατί ένα blog είναι απαραίτητο για μία επιχείρηση;
Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Η απάντηση είναι ακριβώς αυτό το πράγμα που κάνετε αυτή τη στιγμή. Διαβάζετε κάτι που έγραψε η επιχείρηση, άρα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μία μικρή πτυχή της. Ίσως μίας επιχείρησης που δεν ξέρατε πριν ή μίας επιχείρησης για την οποία...
6 σοβαροί λόγοι να κάνετε redesign στην ιστοσελίδα σας
Είστε περήφανοι για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας που με τόσο κόπο δημιουργήσατε στο παρελθόν αλλά παρακολουθείτε την αγορά και κυρίως τους ανταγωνιστές σας να τις ανακαινίζουν, να κάνουν δηλαδή το λεγόμενο redesign. Κάποιοι το κάνουν απλά για...
Πού κρύβονται τελικά οι πελάτες;
Ας παραδεχτούμε κάτι. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται πελάτες, αλλά δεν είναι όλοι οι πελάτες κατάλληλοι για την επιχείρησή μας. Κι αυτό γιατί κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες και δεν είναι πάντα έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο γραφείο μας ή να μας...
Πόσα είδη ιστοσελίδων υπάρχουν;
Μία επιχείρηση πλέον χωρίς Digital στρατηγική δεν έχει πολλές πιθανότητες να βρει νέους πελάτες και μία Digital στρατηγική χωρίς ιστοσελίδα είναι ένα άσφαιρο κυνήγι. Πόσα όμως είδη ιστοσελίδων υπάρχουν και ποιο είναι πιο κατάλληλο για κάθε επιχείρηση; Πάμε να δούμε τα...
Πόσα Είδη Επισκεπτών Υπάρχουν Στη Σελίδα Σας;
Κάθε ιστοσελίδα έχει το δικό της κοινό επισκεπτών, το οποίο στατιστικά μπορεί να χωριστεί σε 6 βασικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, τις δικές τις ανάγκες και διαφορετικό σκοπό για τον οποίο μπήκε στη σελίδα σας. Αν θέλετε λοιπόν να τους...
Αφού έχω site γιατί δεν χτυπάει το τηλέφωνο;
Καθημερινά με ρωτούν επιχειρηματίες γιατί δεν λειτουργεί η σελίδα τους πού τόσα χρήματα κόστισε ώστε να χτυπήσει το τηλέφωνο και να πάρουν μία παραγγελία. Ή ακόμα καλύτερα να δεχτούν μία παραγγελία στο eshop τους. Αφού το site τους είναι όμορφο, έχουν μέσα όλα τους τα...
9+1 Λάθη Που Πρέπει να Αποφύγεις στο Site σου
Θα το παραδεχτώ. Δεν είμαι και ο πιο καλός επισκέπτης στο internet. Όταν μπαίνω σε μία σελίδα, πρώτα θα μου κάνουν κλικ βασικά λάθη στη σχεδίαση και την πλοήγηση και στη συνέχεια θα διαβάσω το περιεχόμενο για το οποίο έφτασα εκεί. Τι σημαίνει όμως λάθος σε μία σελίδα;...
14 βήματα για να πετύχει η ιδέα σου
1.Γράψε και κλείδωσε την ιδέα σου Σίγουρα αν έχεις μία ιδέα, είχες κι άλλη στο παρελθόν. Τι έγινε με την παλιότερη; Γιατί δεν την προχώρησες; Όποτε σου έρχεται κάτι στο μυαλό, θα πρέπει να το σημειώνεις κάπου για να μπορείς να το αναπτύξεις στο μέλλον αλλιώς θα...
9 Λόγοι για να Παρακολουθείτε τα Στατιστικά σας
Οι περισσότεροι που έχουμε μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή μας, ξέρουμε ότι κάπου καταγράφονται τα στατιστικά των επισκεπτών και ίσως να τα λαμβάνουμε στο email μας ανα τακτά διαστήματα είτε αυτόματα είτε απο το σύμβουλό μας. Μα πόσοι πραγματικά ελέγχουμε όλες...